2010. augusztus 23., hétfő

Kezdetek

A történetem talán ott kezdődik, amikor a mamám felhívott, kell-e egy kemence. Hááát nem nagyon kellett, de mivel annyira udvarias vagyok, nem mondhattam nemet,hiszen mama bátyjáé volt,aki után így Én örököltem.....Elhoztam hát, és azóta az egyik legfontosabb és legkedveltebb családtag lett.:)
Először nem nagyon tudtam mit is kezdjek vele, de rátaláltam az üvegre, mint anyagra, és eldöntöttem, ez jó lesz nekem. Ezzel szeretnék foglalkozni, és a kemencém is jó lesz hozzá. Megtanultam a technikát, és jöhetett a meglepetésekkel, izgalmakkal teli kísérletezgetés. Tetszik, hogy az anyag maga rideg és merev, viszont rengeteg lehetőséget rejt magában, a kemencémben pedig varázslatosan át tudnak alakulni a különböző üvegdarabok.

A technika lényege az összeolvadás. Különböző színű, méretű üvegek egyesülése.








Nincsenek megjegyzések: